GetAccept
GetAccept för SuperOffice ger dig möjligheten att få kontroll på hela din säljprocess, från första kundkontakt till signerat avtal. Förutom att samla in påskrivna avtal digitalt, så hjälper GetAccept dig att automatisera påminnelser för att avlasta säljaren när kunder inte är responsiva. Framför allt ger GetAccept dig möjligheten att göra utskicken personliga genom att jobba med video och chattfunktionalitet som ger dig möjlighet att stå ut från mängden.
Nyckelfunktioner
E-signering
Automatisk arkivering
Statistik kring hur mottagare interagerar med dokumentet
Automatiska påminnelser
Dynamiska mallar som kunder kan kommentera i
Push-notiser för när mottagaren är aktiv i dokumentet
- Stöd för BankID för högre säkerherhet
E-signering
GetAccept!
GetAccept-integrationen ger dig möjlighet att:- Skicka dokument direkt från SuperOffice antingen för signering eller bara för spårning
- Se status på dokumentet du har skickat direkt i SuperOffice
- Automatiskt arkivera dina dokument på rätt kundkort vid signering
- Använda urval för att få en överblick på alla dokument som är skickade och vilken status de har
- Få notiser när mottagare interagerar med dokumentet och se vad de gör
- Nyttja chattfunktionen för att kommunicera direkt med dina mottagare
- Låt systemet automatiska skicka påminnelser när mottagare inte längre interagerar med dokumentet
- Skicka obegränsat med dokument för spårning och signering
- Låta kunder kommentera i dokumentet innan de signerar
Få kontroll på hela din säljprocess
GetAccept!
- Appen läggs automatiskt till i din Superofficemiljö.
- Appen kostar €45 per användare och månad.
- Antalet användare är oberoende av antalet användare i Superoffice.
- Betalnings sker i förväg med 12-månadersprenumeration.
- Du godkänner våra generella integritetsvillkor på denna sida i-Centrum Privacy.
Alla användarplaner till Superoffice.
i-Centrum kommer att lagra information om er Superofficemiljö för att kunna skicka fakturor
i-Centrum kommer att lagra Superoffice användar-ID för alla användare av appen