Manage activities in SuperOffice CRM

ActivityBoard

ActivityBoard hjälper dig att få översikt och kontroll över dina projekt och aktiviteter. Med en enkel kanban håller du koll på aktiviteter och deras status. Projektöversikten ger dig kontroll över dina egna och din grupps projekt och förenklar din projektadministration. ActivityBoard har funktioner för att skapa projektmallar för att automatisera skapandet av aktiviteter och snabbt komma igång med projektarbetet. Resursplaneringsverktyget hjälper dig att boka in aktiviteter och uppgifter på din grupp.

ActivityBoard syftar till att tillhandahålla de bra funktionerna i planeringsverktyg som JIRA, trello, monday.com men samtidigt utnyttja kraften och datan som finns i CRM systemet, varför jobba i olika öar?

 

Nyckelfunktioner

  • Projektöversikt på alla dina projekt
  • Kanbanboard för dina egna aktiviteter
  • Kanbanboard för projektaktiviteter

  • Enkel administration av aktiviteter och projekt
  • Resursplanering

  • Projektmallar

  • Projekt budget

  • Tid rapportering

  • See tasks and activities for users in SuperOffice CRM
  • Overview of projects in SuperOffice CRM
  • Manage project members and workload in SuperOffice CRM
  • Drag and drop activities in SuperOffice CRM

Få kontroll på dina aktiviteter

ActivityBoard!

  • Appen läggs automatiskt till i din Superofficemiljö
  • Appen kostar 70 kr per användare och månad
  • Antalet användare är oberoende av antalet användare i Superoffice
  • Betalnings sker i förväg med 12-månadersprenumeration
  • Du godkänner våra generella integritetsvillkor på denna sida: i-Centrum Privacy
  • Alla användarplaner till Superoffice

  • i-Centrum kommer att lagra information om er Superofficemiljö för att kunna skicka fakturor
  • i-Centrum kommer att lagra Superoffice användar-ID för alla användare av appen